Pielietojuma veidi

MAZUMTIRDZNIECĪBA .

Optimistic ir aprīkots tā, lai vienkāršotu sarežģītos uzdevumus, ar kuriem ikdienā saskaras mazumtirgotāji.

Kā Optimistic palīdzēs šo uzdevumu pārvaldībā:

  1. AĢENTU MARŠRUTU PLĀNOŠANA: Optimistic izveidos efektīvus maršrutus jūsu aģentiem, lai maksimāli palielinātu viņu efektivitāti pārdošanas aktivitāšu laikā. Optimistic ņems vērā tādus faktorus kā klientu atrašanās vieta un tikšanās grafiki lai izveidotu optimizētus maršrutus, kas samazina ceļā pavadīto laiku un palielina produktivitāti.
  2. Piegādes maršrutu optimizācija: Optimistic optimizē piegādes maršrutus tā, lai nodrošinātu savlaicīgu un efektīvu preču piegādi klientiem. Tiek ņemti vērā tādi faktori kā piegādes vietas, laika logi un transportlīdzekļu ietilpība, lai izveidotu optimizētus maršrutus, kas samazina ceļā pavadīto laiku un palielina klientu apmierinātību.
  3. Piegāžu izsekošana: Optimistic nodrošina funkcijas, kas ļauj aģentiem sekot līdzi tam, kā norit piegādes pie viņiem norīkotajiem klientiem. Izmantojot lietotājam draudzīgu saskarni vai mobilo lietotni VisiTrack, aģenti var piekļūt reāllaika atjauninājumiem par piegāžu statusu, kas ļauj būt informētiem un sniegt precīzu informāciju klientiem.
  4. Saziņa reāllaikā: Optimistic atvieglo reāllaika saziņu starp aģentiem, šoferiem un dispečeriem. Tas veicina savstarpējo sadarbību un ļauj ātri reaģēt uz jebkādām izmaiņām vai atjauninājumiem pārdošanas vai piegādes plānos. Aģenti var sazināties ar šoferiem, pat apmainīties ar balss ziņām, sniegt jaunāko informāciju klientiem un saņemt informāciju par jebkādām izmaiņām viņiem piešķirtajos maršrutos.
  5. Laika logu pārvaldība: Optimistic iekļauj piegādes laika logus maršruta plānošanā, nodrošinot, ka preces tiek piegādātas noteiktajā laikā. Tas palīdz aģentiem attiecīgi plānot pārdošanas darbības un klientiem sniedz uzticamas piegādes aplēses.
  6. Efektīva noslodzes plānošana: Optimistic optimizē kravu plānošanu, lai nodrošinātu maksimālu transportlīdzekļu kapacitātes izmantošanu piegāžu laikā. Tiek ņemts vērā piegādājamo preču daudzumus un veidi, kā arī īpašas klientu prasības, lai optimizētu preču sadalījumu pa transportlīdzekļiem, līdz minimumam samazinot nepieciešamo braucienu skaitu un transporta izmaksas.
  7. Mērogojams risinājums: Optimistic augs kopā ar jūsu biznesu, pielāgojoties pieaugošajai pārdošanas aktivitātei, paplašinātajai klientu bāzei un mainīgajām piegādes prasībām. Tas pielāgosies jūsu darba procesu mainīgajām prasībām un attiecīgi optimizē maršrutus, nodrošinot efektīvu pārdošanas procesu un savlaicīgu piegādi.
Izmantojot optimizācijas algoritmus, reāllaika saziņu, progresa izsekošanu un laika logu pārvaldības funkcijas, jūsu mazumtirdzniecības uzņēmums var būtiski uzlabot pārdošanas un piegādes procesus. Aģenti var koncentrēties uz pārdošanu, vienlaikus gūstot pārskatu par piegāžu gaitu, kas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu un efektīvi pārvaldīt resursus.

Dariet klientus priecīgus ar ātrām piegādēm un precīziem ierašanās laikiem.