Iztēlojies pasauli, kurā loģistikas plānošanas procesi ir tik vienkārši, ka atliek nospiest vienu pogu, un gatavs! Optimistic ir šī pasaule, un šeit viss ir tieši tik vienkārši.
Optimistic nodrošina divas maršruta datu importa metodes: Excel importu un API integrāciju. Ar Excel importu, lietotāji var importēt datus no Excel faila, ieskaitot klientu adreses, laika logus, un piegāžu apjomus. Tālāk risinājums optimizē šos piegāžu maršrutus balstoties uz importētajiem datiem.
Ar API integrāciju, lietotāji var integrēt Optimistic ar saviem biznesa programmu risinājumiem. Šis solis nodrošina reālā laika optimizāciju balstoties uz reāliem datiem par klientu un piegādes informāciju. API nodrošina drošu un uzticamu veidu datu pārsūtīšanai start sistēmām, ļaujot vienkāršoti integrēties esošajos darba procesos.
Otrais solis
Ļaujies maģijai
Līdz ko maršruta dati ir importēti, sistēma ļaus izmantot tās algoritmus, lai ģenerētu optimālos maršrutus, kas minimizē laiku un distanci, kas pavadīta ceļā, tajā pašā laikā turoties pie specifiskiem principiem vai prasībām. Šie optimizētie maršruti tālāk var tikt manuāli pielāgoti un laboti, ja nepieciešams, lai rezultātus uzlabotu vēl vairāk.
Tāpat Optimistic nodrošina informāciju par resursiem, kas nepieciešami lai izpildītu piegādes uzdevumus, piemēram norādot cik transporta vienības nepieciešamas, kāds ir provizoriskais piegādes laiks (ETA), un citu svarīgu informāciju. Tas Jums ļaus efektīvi deleģēt resursus un nodrošināt to, ka piegādes tiek veiktas savlaicīgi, un rentabli.
Trešais solis
Uzdevumi šoferiem
Optimistic ļauj dispečeriem deleģēt specifiskus uzdevumus un piegādes šoferiem individuāli. Šie uzdevumi sevī var iekļaut piegādes, savākšanu un citas aktivitātes, kuras ir svarīga šofera darba dienas sastāvdaļa. Dispečeri tāpat var norādīt specifiskus laika logus katram izpildāmajam uzdevumam, un norādīt prioritāšu kārtību katram uzdevumam.
Šoferi var ērti un detalizēti pārskatīt savus ikdienas uzdevumus web-aplikācijas vai VisiTrack aplikācijas ietvaros, un ziņot par uzdevumu izpildi darba dienas gaitā. Tas ļauj dispečeriem monitorēt katra šofera darba progresu un nodrošināt to, ka uzdevumi tiek izpildīti eketīvi un savlaicīgi. Šoferi tāpat var saņemt paziņojumus, kad tiek pievienoti jauni uzdevumi, un komunicēt ar dispečeriem reālajā laikā, lai ziņotu par jebkādām izmaiņām, aizkavēšanos vai izaicinājumiem.
Optimistic ļauj dispečeriem pārvaldīt uzdevumus efektīvi, ieskaitot iespēju vienlaicīgi sūtīt darba uzdevumus vairākiem šoferiem, grupēt uzdevumus pēc prioritātēm un detalizēti pārskatīt atskaites par uzdevumu izpildi un veiktspēju.
Ceturtais solis
Pasūtījumu sagatavošana piegādei
works_card_4_main_text
Ceturtais solis
Seko līdzi darba izpildei
Ar Optimistic, jūs variet vienkārši un ērti sekot šoferu darba uzdevumu izpildei reālajā laikā. Sistēma ļauj saņemt atskaiti no šoferiem līdz ar konkrēta uzdevuma izpildi, lai, ja nepieciešams var ātri un efektīvi reaģēt uz situācijām, kur nepieciešama darbinieku iesaiste. Šādā veidā, jūs vienmēr esiet informēts par piegāžu statusu un reaģēt uz jebkādiem izaicinājumiem ātri un efektīvi.
Piektais solis
Analizē un atskaities
Optimistic jums ļauj analizēt un atskaitīties par padarīto darbu, nodrošinot ar svaigāko informāciju un datiem, lai variet pieņemt datos balstītus un aprēķinātus lēmumus biznesa nākotnes izaugsmei. Jūs variet ģenerēt atskaites par galvenajiem efektivitātes rādītājiem, kā piemēram piegādes laiku, nobraukto distanci, degvielas patēriņu un citiem biznesam svarīgiem rādītājiem. Šo informāciju tālāk iespējams izmantot, lai identificētu lauciņus, kuros nepieciešami uzlabojumi un optimizētu savu darba plūsmu. Ar Optimistic, jūs vienmēr pieņemsiet datos balstītus lēmumus, lai uzlabotu efektivitāti, samazinātu izmaksas, un paaugstinātu klientu apmierinātības rādītājus.
Dariet klientus priecīgus ar ātrām piegādēm un precīziem ierašanās laikiem.