Klienu veiksmes stāsti

Pieno Žvaigzdes .

logo-food-union 4.png

AB Pieno Žvaigždės paaugstina efektivitāti un ilgtspēju ar Optimistic

Pienos Žvaigzdes ir viens no vadošajiem piena izplatītājiem Lietuvā, kas pazīstams ar savu apņemšanos piegādāt augstas kvalitātes piena produktus patērētājiem visā reģionā. Pienos Žvaigzdes ir bagāts piensaimniecības nozares mantojums. Uzņēmums izmanto savu plašo pieredzi, lai iegūtu, pārstrādātu un izplatītu plašu piena produktu klāstu, tostarp pienu, sieru, jogurtu un sviestu. Uzņēmums lielu uzsvaru liek uz ilgtspēju, sadarbojoties ar vietējiem lauksaimniekiem un nodrošinot visaugstākos standartus dzīvnieku labturības un vides aizsardzības jomā. Pienos Žvaigzdes nepārtraukti iegulda modernākajās tehnoloģijās un inovatīvos procesos, lai optimizētu savu darbību, samazinātu oglekļa dioksīda emisiju un saglabātu savas vadošās piena produktu izplatītāja pozīcijas Lietuvā.

Ievads:

AB "Pienos Žvaigzdes" vēlējās efektivizēt produkcijas izplatīšanas un savākšanas procesus, lai tie samazinātu ietekmi uz vidi. Uzņēmums uzsāka Optimistic testēšanu 2020. gadā, sākotnēji piena savākšanai, un līdz gada beigām pilnībā integrēja risinājumu. Pēc vairāku citu risinājumu izmēģināšanas bez vērā ņemamiem panākumiem Pienos Žvaigzdes atzina, ka Optimistic vislabāk atbilst viņu unikālajām prasībām un darbības vajadzībām.

Klienta atsauksmes:

AB Pienos Žvaigzdes dalījās pieredzē par Optimistic, uzsverot šādus ieguvumus:

  1. Pielāgots risinājums: Atšķirībā no citiem izmēģinātajiem risinājumiem Optimistic komanda spēja izprast viņu īpašās vajadzības un piedāvāt pielāgotu risinājumu, kas atbilstu specifiskām prasībām.
  2. Izcils atbalsts: Uzņēmums augstu novērtēja Optimistic komandas sniegto atbalstu, kam bija izšķiroša nozīme lēmumu pieņemšanas procesā.
  3. Lietotājiem draudzīgs interfeiss: Svarīgs faktors Pienos Žvaigzdes acīs bija risinājuma ērtais interfeiss, jo tas risinājumu padarīja viegli lietojamu un pārvaldāmu.
  4. Izcila komunikācija: Optimistic risinājums atviegloja efektīvu saziņu starp dispečeriem un autovadītājiem, racionalizējot piegādes un savākšanas procesu.
  5. Uzlabota darba efektivitāte: Optimistic palīdzēja Pienos Žvaigzdes uzlabot savu darbību, nemainot piegādes un iekasēšanas procesa loģiku, padarot esošos procesus efektīvākus.
  6. Samazināts piegādes biežums un palielināts pasūtījumu apjoms: Optimizējot maršrutu plānošanu, uzņēmumam izdevās samazināt piegāžu biežumu, vienlaikus palielinot pasūtījumu apjomu, tādējādi panākot lielāku efektivitāti.
  7. Vērā ņemams transporta izmantošanas un nobraukuma samazinājums: Ar Optimistic risinājuma palīdzību Pienos Žvaigzdes samazināja izplatīšanas nobraukumu par aptuveni 100 000 kilometru gadāu. Piena savākšanas jomā uzņēmums panāca nobraukuma samazinājumu par 7% gadā, kas veicināja degvielas patēriņa un CO2 emisiju samazināšanos.

Secinājumi:

Ieviešot Optimistic, Pienos Žvaigzdes ir panākusi ievērojamus uzlabojumus savā darbībā, tostarp palielinājusi efektivitāti, samazinājusi ietekmi uz vidi un uzlabojusi komunikāciju starp dispečeriem un autovadītājiem. Uzņēmuma panākumi, izmantojot Optimistic, uzsver, cik svarīgi ir atrast pielāgotu risinājumu, kas atbilst uzņēmuma unikālajām vajadzībām, vienlaikus nodrošinot izcilu atbalstu un viegli lietojamu saskarni. Ar šiem uzlabojumiem Pienos Žvaigzdes turpina nostiprināt savas pozīcijas kā vadošais piena produktu izplatītājs Lietuvā, kas ir apņēmies nodrošināt gan klientu apmierinātību, gan ilgtspēju.

Dariet klientus priecīgus ar ātrām piegādēm un precīziem ierašanās laikiem.